Want your
own Fotopage?






 
adda's FotoPage

By: adda adziri

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 30-Jul-2008 06:11 Email | Share | | Bookmark
kenangan kursus kenegaraan di kem btn,tg rhu,sepang

bang..dah nak balik ni
nampak tak menara tu...kena turun menara tu pakai tali..gayat wo
para doktor dah nak balik
GENG BAS SEKOLAH
kami berkursus dari 24/7 -28/7

tak sabornya nak balik..balik ni nak singgah beli buah plak..singgah nilai ke beli kain ok gak

tak sabar nak jumpa wafi...


Saturday, 19-Jul-2008 17:36 Email | Share | | Bookmark
mandi-manda kat lata mentagan

senyum
pose...
 
seronoknya wafi mandi air terjun yg tak berapa nak terjun...sejuk giler...


Tuesday, 15-Jul-2008 23:49 Email | Share | | Bookmark
anakku yg semakin membesar

blajar solat
peace..
dengan pakngah
macam2 ragam dia bergambar..pose maut..saksikanla...now umur dia 1 tahun 8 bulan



thanks auntie anis bagi baju melayu ni


Wednesday, 11-Jun-2008 03:00 Email | Share | | Bookmark
contoh buku program

 
 
 
View all 6 photos...
ni contoh buku program yg dah buat..tapi ada sikit pengubahsuaian la..

ini yg last choice..yg lain tu yg pilihanla..korang rasa yg mana ok?tema kami ialah warna purple


Monday, 12-May-2008 01:59 Email | Share | | Bookmark
hasil yg tak seberapa







inilah hasilnya..setelah banyak kali panggil adik aku untuk ajarkan..slowly belajar satu persatu function fotoshop tu..banyak sangat..aku kena belajar gak pasal aku kena buat buku program untuk majlis persaraan pengetua sekolah aku..aku dah cuba buat tapi ganti ngan gambar aku..pasal gambar dia takde..tapi malu la nak tunjuk kat sini..perasan datin plak kang..


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2014.

ns4008229.ip-198-27-68.net